איפיון מערכות המידע

במשך שנים הוטמעו מערכות ה-ERP וה-WMS בארגונים גדולים בלבד. הסיבות לכך היו מגוונות, ורובן נגעו למורכבות המערכות ולעלותן הגבוהה. עם זאת, יתרונותיהן הבולטים דרבנו גם עסקים קטנים ובינוניים להטמיע אותן וליהנות מהשיפור הטכנולוגי והתקשורתי – וכיום ניתן למצוא את המערכות בשלל חברות, גדולות וקטנות כאחד.

מערכת ה-ERP מסייעת בתכנון וניהול משאבי הארגון, באמצעות ממשק אינטגרטיבי אחיד המותאם לכלל המחלקות ומאפשר דיאלוג בין תחומים מקבילים. המערכת מעבדת נתונים מאגפים שונים בארגון (כגון כספים, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, תפעול ושיווק), ומאפשרת להם להתקשר ביניהם ביעילות ובנוחות מירבית.

תוכנת ה-WMS, הינה תוכנה לניהול מחסנים אשר מנהלת עבור הלקוח את משאביו ומארגנת תהליכים תפעוליים מורכבים כגון קליטת מלאי ואחסונו, הפצת סחורה וספירות מלאי. התוכנה מקיפה את כל רכיבי התנהלות המחסן, מרגע הקמתו ועד לעבודה השגרתית, ומציעה טכנולוגיה מתקדמת התורמת לייעול התהליך הלוגיסטי ולניהול המחסנים.

שימוש במערכות אלו דורש איפיון מדויק שלהן, בחירת המודולים הנחוצים לארגונכם, התאמת המערכות לארגון – והטמעה נכונה לאורך זמן. מומחי S.G. ילמדו את ארגונכם, ינתחו את אופי פעילותו, יאפיינו את צרכיו – ויסייעו לכם "לתפור" עבורכם את המערכת המתאימה והיעילה ביותר, בהתאם לדרישותיכם ולתקציבכם. בנוסף, מכיוון שרכישת המערכות והכנסתן לעבודה השוטפת כרוכה בהוצאה כספית משמעותית, מציעה חברת S.G. ללקוחותיה ליווי וסיוע בניהול המו"מ מול ספקיות המערכות, וזאת על מנת לוודא כי אתם משלמים מחיר הוגן – ומקבלים את התמורה הראויה עבורו.