לוגיסטיקה במיקור חוץ

החלטתם לבצע שינוי בארגון, פניתם ליועץ במטרה לשפר את המערך הלוגיסטי, קיבלתם חוברת המלצות מהודרת ו…כרגיל, אינכם מוצאים את הזמן ליישם את השינויים.

מערך הלוגיסטיקה מתמקד במתן שירותים לכל אגפי הארגון. כל עוד המערך הלוגיסטי לא יתנהל ביעילות ובאופן מושכל, רבים הסיכויים שתפוקת הארגון תיפגע וכי פוטנציאל הרווח שלו לא יגיע לכדי מיצוי. מתוך הבנה כי תחום זה הוא 'צינור הנשימה' של העסק – וכי ללא היכולת לנשום בחופשיות לא ייהנה העסק מהיכולת לגדול, מציעה חברת S.G. לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים שירותים לוגיסטיים במיקור-חוץ (אאוטסורסינג), המתמקדים בדרכים חדשניות ויצירתיות לשינוי, שיפור או תחזוקת הקיים.

ניהול לוגיסטיקה בשיטת האאוטסורסינג דורש היכרות מעמיקה עם הלקוח והעסק שלו, הקשבה לצרכיו והתקדמות עקב בצד אגודל עד למצב בו הארגון מתפקד וממצה 100% מהיכולת שלו. לכן, מיד עם הגיעם לארגונכם, מתחילים מומחי S.G. בלימוד מקיף של המציאות המסחרית שלכם – החל בזרועות הרכש, דרך שלבי העיבוד והאחסון וכלה במרכיבים היומיומיים של המערך הלוגיסטי – ובביצוע שיטתי ויעיל של המטלות הלוגיסטיות הנדרשות.

מומחי החברה בקיאים ברזי הלוגיסטיקה על בוריים. החברה מתחייבת כי כל איש מקצוע המגיע לארגונכם יהיה בעל תואר ראשון לפחות בניהול לוגיסטיקה ובעל ניסיון מוכח של למעלה מחמש שנים.

בסופו של יום, שירותי מיקור-חוץ אינם מעלימים את משימות הניהול השוטפות של העסק, אלא ממירים את כאב הראש התפעולי להזדמנות מחודשת, לצמיחה – ולהתפתחות עסקית נבונה.