ייעוץ וליווי לוגיסטי

לא כל בעל עסק נולד עם כישורי הפקה נלווים. לא פעם, מגלים מייסדי חברות ומנהלים בכירים, כי על-אף יכולות הניהול המוכחות שלהם, הם אינם אנשי ביצוע כה טובים – וכי הסתייעות בייעוץ וליווי חיצוניים, בעיקר בתהליכים לוגיסטיים מורכבים, מאפשרת להם להתרכז במה שהם טובים בו באמת. לבעל עסק שנוכח לגלות כי ההיבט הלוגיסטי מעכב את צמיחת החברה במקום לתמוך בה, או שהחברה סובלת מכשלים ארגוניים מתמשכים בתחומי ניהול הרכש, המלאי או האספקה, מומלץ לפנות לגורם חיצוני ולא מעורב, המסוגל לראות את התמונה בכללותה ולאתר במהירות את החוליות החלשות בשרשרת הארגונית – בין אם מדובר ברכש לא יעיל, בתהליכי בקרה חסרים, בהיעדר מערכות מידע, בניהול מלאי מקרטע וכיו"ב.

מומחי חברת S.G. יספקו לארגונך שירותי ייעוץ מקיפים בכל תחומי הלוגיסטיקה, לרבות:

• גיבוש הצעות ייעול רוחביות

• בחינת מערכות קיימות

• שדרוג תהליכי עבודה במחסנים ובתחנות עבודה

• פתרונות מחשוב מתקדמים

• ניהול שרשרת אספקה

בתחילת התהליך, מבצעים מומחי החברה סקר מקיף של פעילות הארגון, יתרונותיו ונקודות התורפה שלו – ובונים תוכנית עבודה שיטתית, פשוטה ויעילה.

בשלב המעשי מדריכים מומחי החברה את צוות העובדים, ממנהל הלוגיסטיקה ועד אחרון אנשי הביצוע, מלווים את תהליך ההטמעה והשיפור – ומוודאים כי הארגון עושה שימוש נכון במרכיב הלוגיסטי וכי פעילותו אינה מוסחת בשל תקלות וליקויים חוזרים, המשבשים את ההתנהלות העסקית.

חבילות הייעוץ והליווי של חברת S.G. מאופיינות במהלך פגישות ההיכרות עם ההנהלה והסיורים בשטח – ומותאמות לאופי הארגון, לצרכיו ולגודלו.