כיצד מנוהלים המחסנים שלכם?

בעל עסק, כיצד מנוהל המחסן שלך? האם הוא מספק לך את כל הדרוש לניהול יעיל ורווחי של העסק? האם הוא מאחסן בצורה טובה ונוחה את כל המלאי שלך? המחסן הוא אחד מכלי העבודה החשובים בעסק ועל כן, ישנה חשיבות רבה כי הוא ינוהל בצורה טובה ויעילה.

כשלים בניהול המחסן, אם בשל מיקומו, גודלו, נגישותו, העדר מערכות מידע מתאימות, או בשל כל סיבה אחרת, אינם מאפשרים לעסק להתנהל נכון ולפיכך, גורמים להפסד כספי. לעומת זאת, כאשר מנהלים את המחסן בצורה חכמה ופרודוקטיבית, ניתן לעמוד ביעדים ללקוחות, לתת שירות איכותי וטוב ולהמשיך להתפתח ולצמוח מבחינה עסקית.

כיצד נוכל לייעל את ניהול המחסן? לשם כך עלינו לפנות לחברה לייעוץ לוגיסטי, אשר תבחן את אופן התנהלותו של המערך הלוגיסטי בכלל ושל המחסן בפרט. לאחר איתור הבעיות בתחום זה והכרת צרכי הארגון לפרטיו, תגובש הצעת ייעול, אשר אם תיושם כהלכה, תחולל שינוי של ממש בבית העסק.

ניתוח תחום האחסון בבית העסק כולל מספר היבטים מרכזיים ובהם:

מיקומו של המחסן וגודלו;

טיבו של המידוף הקיים במחסן, בהתחשב בכמות הפריטים המאוחסנים בו ובסוג הפריטים;

 אמצעי שליפת הסחורות המשפיעים רבות על הנגישות והזמינות של המלאי;

 טיבה של מערכת ניהול המלאי, אשר יכולה לייעל מאוד את תחום הרכש ולדאוג לכך כי המלאי הזמין בכל רגע נתון, תואם את הצרכים של העסק.

ישנם מקרים בהם המחסן הקיים הוא טוב בבסיסו, אך זקוק לשינויים ספציפיים כגון סידור מחדש של המידוף או החלפת אמצעי השינוע. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם  המחסן הקיים אינו משרת את צרכי העסק ביעילות ולא ניתן לשדרגו בצורה אשר תחולל שינוי משמעותי. במצב זה, ההמלצה תהיה להקים מחסן חדש, אשר יותאם באופן ייחודי לצרכי העסק ובאמצעותו המערך הלוגיסטי יוכל להתנהל ביעילות מירבית.

למידע נוסף השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם