מדפים – פתרונות לוגיסטיים לעסקים

כאשר אתם בעלים של חברה גדולה ולה מחסנים ומחלקת ייצור – חשוב שתיעזרו בפתרונות לוגיסטיים לעסקים. פתרנות לוגיסטיים לעסקים מסופקים ללקוחות על ידי מקצוענים וכך חשוב שתנהגו. במקרים רבים – מחלקת הייצור עובדת טוב, הניהול סביר אבל המחסן – במקום לשמש כפלטפורמת עזר משמשת כמכשול לקדמת העסק: הוא מהווה נטל לכל העובדים, מבולגן, לא ידידותי כלל למשתמש. זה לא צריך להיות ככה. על מנת להיות רווחיים – עליכם להיות מאורגנים דווקא בשלב בו "הכביסה המלוכלכת" היינו: ייצור וניהול מסתיימים ומתחיל שלב הסידור וניהול המוצר.

 

כיצד מסייעים לחברות ייצור עם מחסנים להתגבר על קשיים לוגיסטיים?

יש ליישם ארגונומיה פשוטה או מורכבת, תלוי במקרה של הלקוח. במסגרת הארגונומיה המחסן יאורגן מחדש, מחלקות המוצרים יוקמו בו בזו אחר זו, מדפים הנמצאים במחסן לא יהיו "לקישוט" אלא לכלי אמתי שיישא את חפצי המחסן שלכם, והכל ייעשה על ידי חברה מקצועית אשר מטרתה הוא ייעול הלוגיסטיקה על ידי אספקת פתרונות לוגיסטיים מתוחכמים לכל חברה וחברה.

 

למי חשוב לפנות בעניין זה?

למעשה, בעלי עסק רבים מציירים את עצמם גם כחברות לוגיסטיות המעניקות ייעוץ לוגיסטי, ולא כך. עליכם לבדוק רזומה קודם ולדעת מול מי אתם עומדים. במילים אחרות, חשוב שלחברה יהיה ניסיון אמתי ולא רק הודעה שהיא מנוסה ומסתבר לכם שכלל לא התקדמתם לאחר ששכרתם את השירות. קדמה של חברה זה אומר – עצות חדות אשר אכן ישנו את פני התמונה בתוך המחסן, סידור הסחורה ללא פשרות בכל רחבת המחסן, שימוש בהתקנים כמו מדפים ומגירות מחסן על  מנת להביא את הסידור הזה משלב התכנון לשלב הביצוע, והכי חשוב – לספק בסוף התהליך מחסן חלק, נקי ומוכן לשימוש אשר כל עובד ישמח להשתמש בו, ולא להירתע ממנו כמו היום.

 

על מה חשוב להקפיד בייעול לוגיסטי משרדי?

יש להקפיד על סידור הרמטי של כל התכולה שלכם, שימוש בארונות, מדפים והתקנים נוספים, ייעול תהליכי עבודה על מנת שבלגאן נוסף לא ייווצר יותר בשורותיכם, ובנוסף, חשוב להקפיד על תהליכי עבודה נכונים ויעילים ליצירה ומימוש של תהליכים בזמן וללא עיכובים.

 

פתרונות לוגיסטיים לחברה – לפני ואחרי

 

בעלי חברות בע"מ לא מעטות מעידים על שינוי ניכר שנעשה ב- ד' אמותיהם לאחר ששכרו פתרונות לוגיסטיים מקצועיים למרשתם. המחסן נראה מחסן ועל כן העבודה נעשית עם הרבה יותר יעילות. יתרה מכך, אסקלציה נוספת הייתה עלולה להתרחש אבל לא כן כשמדובר בחברה ואספקת פתרונות לוגיסטיים מקצועיים, אשר לימדה כלים לשמירה על סדר קבוע ועבודה יעילה ללא הידרדרות בסדר ובתפוקה מכל סוג שהוא. אנו מכירים מקרים בהם מנהלים הרגישו כובד ודכדוך כל בוקר כשהם נסעו ברכב למפעל שניהלו וכיום הם אנשים שמחים ומאושרים ואפילו מזמינים את הקולגות שלהם לצפוץ במחסן החדש ובעבודה המשופרת שנעשתה לכורח המציאות בחברה.

 

מדפים למשקלים כבדים מדפים

למידע נוסף השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם