מהו ייעוץ לוגיסטי?

אחד היסודות של כל עסק המחזיק במלאי של מוצרים שונים במחסן שלו הוא הניהול הלוגיסטי. ככל שהניהול טוב ומתקדם יותר התפוקה תהיה טובה יותר עבור ההעסק. על מנת לייעל עסק קיים בנושא זה כדאי לשכור שירותי ייעוץ לוגיסטי מקצועי.

עסקים רבים העוסקים בייצור של מוצרים או ייבוא של מוצרים מחוץ לארץ ואיחסון שלהם בארץ, יודעים כי לוגיסטיקה היא שם המשחק בעסקים שכאלו וטיפול נכון בכל הנושא הלוגיסטי הוא ההבדל בין הצלחה של העסק והגדלת ריווחיות שלו ובין כשלון של העסק ואף קריסה שלו.

היכן טמונה הבעיה בניהול לוגיסטי?

הבעיה בתחום הלוגיסטיקה טמונה בעיקר בעסקים שעברו ממספר קטן יחסית של מוצרין לכמות ניכבדת של מוצרים. בעסקים רבים שכאלו מי שאחראי על הלוגיסטיקה הוא מישהו שגדל בעסק עצמו או כזה שהגיע כאיש מקצוע בתחומו להיקף עבודה קטן ואינו מורגל בטיפול בפריטים רבים, בכמות של מאות ואלפים לעתים.

מה הפתרון?

ראשית כל חשוב לציין שיש מי שכן מתאימים לתפקיד ועושים אותו נאמנה ובצורה מקצועית גם אם גדלו בעסק עצמו או התחילו בקטן וגדלו תוך כדי תנועה. אך רבים אינם כאלו ועל כן יש להיעזר בשירותי ייעוץ לוגיסטי מקצועיים לשיפור ניהול המלאי והמחסן של העסק.

ייעוץ לוגיסטי מאפשר קבלה של ייעוץ מאיש מקצוע בתחום הלוגיסטיקה, מי שנחשב בעל ניסיון רב ממנהל המחלקה בעסק שלך, כזה שמורגל בעבודה עם אלפי מוצרים ובפורמטים שונים ואשר יש לו הידע והניסיון לכל האפשרויות המתקדמות יותר בתחום הלוגיסטיקה כיום.

במה מטפל יועץ לוגיסטי?

ייעוץ לוגיסטי מתמקד בכל הפרמטרים שנוגעים ללוגיסטיקה וניהול המחסן בעסק.

עיקר המיקוד הוא בנושאים של:

ניהול מכרזים הקשורים לייבוא, אחסון ושילוח סחורה מהמחסן.

ניהול מלאי מחסן בצורה יעילה של אחסון במיקום נכון, מערכות איתור מוצר ושימוש בתוכנות מתאימות לסוג העסק והיקפו.

ניהול שרשרת אספקה יעילה בעסק משלב אחסון הסחורה ועד שילוחה הלאה. קביעת נוהלי טיפול בספקים ולקוחות בצורה סדירה ועוד.

ניהול שילוח בינלאומי לעסקים הזקוקים לכך אם ביבוא או יצוא וכדומה.

סיכום דבר

ייעוץ לוגיסטי מאיש מקצוע המבין את התחום ולומד את העסק שלך, יכול לחולל פלאים בכל מערך ניהול המחסן והמלאי ולשפר במהרה את הטיפול בלקוחות וספקים, ניהול המלאי ויחסים עם הלקוחות והספקים של העסק.

למידע נוסף השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם