מודל לניהול מחסן

במרכזו של המערך הלוגיסטי של כל ארגון, עומד המחסן. כאשר המחסן מסודר בצורה נוחה וחכמה, הוא יספק את כל הדרוש להתנהלות תקינה של המערכת הלוגיסטית. אולם, כאשר המחסן אינו מתוכנן נכון, לדבר השלכה ישירה על תפקודו של העסק ולפיכך גם על רווחיו.

לאור חשיבותו של המחסן להתנהלות העסק, חברות וארגונים רבים פונים לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא האחסון. בתום התהליך, מתקבל מחסן מאורגן ומסודר, המשפר בצורה משמעותית את תפקודו של המערך הלוגיסטי בפרט ואת תפקודו של הארגון בכלל.

חברת S.G מציעה מודל ייחודי לניהול תחום האחסון בארגון ובפרט ניהול מחסן, על כל היבטיו. המודל מתאים הן להקמת מחסן חדש והן לניוד מחסן קיים:

 

תכנון רצפה מתאימה: מחסן טוב מחייב תשתית מתאימה, אשר תאפשר תמיכה במערכת לאורך שנים. על כן, ניתן דגש רב לתכנון רצפה מתאימה למחסן, בהתאם למיקומו הפיזי, לצרכי המחסן ולתקציב של הלקוח.

 

מידוף: תכנון חכם של המידוף במחסן, בהתאם לכל הנתונים הרלוונטיים, כגון סוג הפריטים שיהיו במחסן וכמובן הכמות. במסגרת תכנון המידוף, יתכננו המומחים שלנו, את סוג המדפים המתאים, אמצעי שליפת סחורות וכיו"ב.

 

סימון הפריטים: ניהול מחסן באופן יעיל, מחייב סימון מדויק וקפדני של כל הפריטים במחסן. כך ניתן יהיה לשמור על סדר ועל נגישות, כך שכל עובד בארגון יוכל לאתר בקלות את הפריט הדרוש לו.

 

אמצעי שינוע: במסגרת התהליך של ייעול המחסן, ניתן דגש על אמצעי הרמה ושינוע, המאפשרים את העברת הסחורה באופן קל ומהיר ממקום אחד לאחר ומאפשרים תנועה מסודרת בשטח המחסן.

בעזרת המומחים של חברת S.G, מקבל הלקוח מחסן מתוכנן בקפידה ומאורגן היטב, אשר מאפשר את ניהול המלאי בצורה הטובה ביותר. חשוב לזכור – מחסן מסודר הוא אחד מכלי העבודה החשובים ביותר של המערך הלוגיסטי ויש לו על כן, השפעה ישירה על התנהלות העסק. מחסן מסודר ומאורגן, יכול להרים את העסק למעלה, אך מחסן מבולגן, אשר אינו מתוכנן נכון, יכול להוביל להפסדים כספיים גדולים.

למידע נוסף השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם