ספירת מלאי – כיצד מבצעים ומה חברתנו מציעה בתחום?

ביצוע ספירת מלאי היא חלק מהתנהלותו התקינה של כל עסק אשר יש בו תנועה של סחורה או חומרי גלם. בשל משמעותו של המלאי במאזן החשבונאי של העסק, חשוב מאוד לבצע ספירת מלאי באופן מדויק וללא טעויות. לשם כך, רצוי לפנות לגורם חיצוני מקצועי, אשר יבצע את ספירת המלאי, ללא הפרעה לתפקודו השוטף של העסק.

כיצד מבצעים ספירת מלאי?

 

ספירת מלאי יכולה להתבצע באופן ידני, אך הדבר דורש זמן רב ומשאבים, על מנת להקליד את הנתונים למערכת. שיטה זו מותירה מקום רב לטעויות ואי דיוקים והיא מצריכה גם לסגור את שעריו של העסק ביום זה, דבר אשר גורם להפסדים כספיים. הדרך היעילה יותר לביצוע ספירת מלאי, היא באמצעות מכשיר המסופון, מכשיר אלקטרוני המכיל את קטלוג המוצרים של העסק ומאפשר הזנה פשוטה של כמות המוצרים מכל סוג. השימוש במסופון הוא מדויק וחסכוני בזמן משהוא מייתר את הקלדת המוצרים כפי שנדרש בספרית מלאי ידנית. באמצעות המסופון, מועברים הנתונים למערכת ממוחשבת מתאימה וניתן להנפיק דו"ח מסודר. כמו כן, העסק יכול להמשיך בפעילותו העסקית הרגילה, מבלי שיידרש לסגור את שעריו ביום ספירת המלאי.

ספירת מלאי – שירותי החברה שלנו

 

במקרים רבים, בוחר בעל העסק, למנות כמה מעובדיו כדי לבצע את ספירת המלאי. אולם בהעדר ידע ומיומנות, סביר מאוד להניח כי תהיינה טעויות משמעותיות בנתונים. מסירת הטיפול בספירת מלאי לגורם חיצוני מקצועי, בעל ניסיון היא הפתרון. כך בעל העסק לא נדרש להקצות באופן מיוחד עובדים לביצוע ספירת מלאי ואלו יכולים להמשיך בעבודתם כרגיל.

כמו כן, טיפול מקצועי בספירת מלאי, מבוצע באופן מסודר על ידי עובדים המיומנים לכך ובעל העסק יכול להיות שקט כי הנושא מטופל על הצד הטוב ביותר. חברתנו מציעה שירות ספירת מלאי במיקור חוץ: אנחנו נדאג לצוות מיומן אשר יגיע לבית העסק במועד המתאים לכם ויבצע את ספירת המלאי באמצעות מסופונים מקצועיים. הנתונים ירוכזו בדו"חות מסודרים ויאפשרו לעסק לפעול כרגיל, ללא כל הפרעה.

למידע נוסף השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם